Badanie opinii klientów- call center

zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.Wywiad ankietowy przez telefonBadania telefoniczne należą do jednych z najbardziej skutecznych badań marketingowych przeprowadzanych na ankietowanych. Co więcej nie pozostawiają wrażenia

Dodane: 03-10-2016 10:37
Badanie opinii klientów- call center Przedsiębiorstwa typu dają możliwość prowadzenia badań i rozmów z klientami w oparciu o własne skrypty do prowadzenia statystyk. To doskonała opcja dla średnich biznesów, szukających firm zewnętrznych wykonujących tego typu usługi.

Wywiad ankietowy przez telefon

Badania telefoniczne należą do jednych z najbardziej skutecznych badań marketingowych przeprowadzanych na ankietowanych. Co więcej nie pozostawiają wrażenia nachalności, ponieważ ankietowany musi najpierw wyrazić zgodę na rozmowę i odpowiedzenie na kilka pytań.

Takie badanie to jeden z kilku rodzajów badań ankietowych, co oznacza, ze odbywają się poprzez zadawanie pytań na określonej grupie ludzi. Badania zazwyczaj są wykonywane przez studia badań CATI na zlecenie zewnętrznych firm. Po zakończonym procesie przeprowadzania ankiet wyniki są zbierane oraz interpretowane przez zespół specjalistów.


Na czym polegają badania marketingowe

Istnieje wiele metod badania potencjału danego produktu czy usługi. Jednak wszystkie polegają na zminimalizowaniu podejmowania złych decyzji w rozwoju firmy lub wprowadzaniu nowych produktów. Można wyróżnić kilka głównych typów, czy też rodzajów, badań marketingowych.

Badania produktu maja na celu zdeterminowanie, czy na dany produkt będzie popyt lub czy popyt na już istniejący będzie się zwiększał. Badania sprzedaży i rynku oceniają pojemność rynku oraz mają ustalić udział danej firmy na obecnym rynku zbytu. Badania reklamowe dotyczą treści i skuteczności kampanii reklamowych, np. reklam w sieci.


Badania telefoniczne cati w praktyce

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy. Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np. przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca. Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np. przed wyborami.



© 2019 http://wcs.szczecin.pl/